NOTEIKUMI UN NOSACĪJUMI

Labots: 2020. gada 11. janvārī.

LĪGUMA NOTEIKUMI

Šie noteikumi veido juridiski saistošu līgumu, kas noslēgts starp jums un PEDANT.LV. (turpmāk tekstā – “PEDANT.LV”, “mēs” vai “mūsu”). Atstājot jūsu ierīci tehniskās apkopes vai remonta rūpnīcā, jūs piekrītat, ka esat ierīces likumīgais īpašnieks un esat pilnībā izlasījis un sapratis šos pakalpojumu sniegšanas noteikumus. Ja jūs nepiekrītat noteikumiem, kas tiek minēti zemāk, tad mēs nevarēsim salabot jūsu ierīci.

Mēs paturam iespēju jebkurā laikā labot un mainīt šos Noteikumus un Nosacījumus paziņojot par to, uz to brīdi, esošajiem klientiem. Šo Noteikumu un Nosacījumu izmaiņu gadījumā, tiek pievienots jauns datums lapas augšpusē. Iesakam Jums izlasīt un izprast šos Noteikumus un Nosacījumus katru reizi, pirms plānojat veikt ierīces apkopi vai remontu.

Mēs paturam tiesības atteikt pakalpojumu jebkuram, jebkāda iemesla dēļ, un atgriezt jūsu ierīci tādā stāvoklī, kādā tā ir uz to brīdi.

REMONTS

Ierīces ražotāja garantija

Ja jūsu ierīce joprojām ir aktīva ražotāja garantija, jebkurš mūsu veiktais remonts – anulēs jūsu esošo garantiju. Jūsu garantija viss drīzāk tiks anulēta jebkādu ierīces fizisku bojājumu dēļ, taču pirms ierīces labošanas, iesakam konsultēties ar ražotāju vai tā pārstāvjiem. Mēs neesam juridiski vai finansiāli atbildīgi par garantiju, kura tiks anulēta pēc remontdarbiem, kurus jūs mums lūdzāt veikt.

Remontdarbu laiks

Mēs darām visu iespējamo, lai noteiktu, cik ilgs laiks būs nepieciešams jūsu ierīces remontam, taču faktori, kas nav mūsu pakļautībā, var ietekmēt mūsu solījumus. Jebkura remonta vai piegādes laika aplēse būtu jāuzskata par neko vairāk kā par pozitīvu minējumu. Šie laika aprēķini nav jāuzskata par saistošiem, un mēs neesam juridiski vai finansiāli atbildīgi par zaudējumiem, kas radušies remonta laikā, kas prasa ilgāku laiku, nekā paredzēts.

Kosmētikas bojājumi

Lielāko daļu ierīču ir grūti salabot, neatstājot pēdas. Mēs darām visu iespējamo, lai saglabātu jūsu ierīces kosmētisko kvalitāti, taču bieži vien ierīci nav iespējams salabot, neatstājot instrumentu pēdas, līmes atlikumus utt. Mēs neesam juridiski vai finansiāli atbildīgi par nelielajiem kosmētiskajiem defektiem, kas radušies veiktā remonta dēļ.

Aizmirstās ierīces

Jebkuru darbojošos vai nestrādājošu ierīci, kas PEDANT.LV atstāta vairāk nekā 30 dienas pēc remonta pabeigšanas, PEDANT.LV drīkst utilizēt vai pārstrādāt ierīci, ja nav iespējams sazināties ar klientu.

Ūdensizturīgas ierīces

Daudzas ierīces no ražotāja rūpnīcas tiek izlaistas ar Ingress Protection novērtējumu (IP Kods klasificē iekārtu aizsardzību pret apkārtējās vides iedarbību. Standartu ir veidojusi un pieņēmusi Starptautiskā elektrotehniskā komisija Ženēvā), vai kādu citu norādi par ūdens izturību. Ar šīm ierīcēm veiktie testi ir ierobežoti, un tos nevajadzētu uzskatīt par uzticamu garantiju pret ūdens iekļūšanu ierīcē, it īpaši pēc ierīces sadauzīšanas un tam sekojošajam remontam, kas saistīts ar ierīces atvēršanu. Mēs neesam juridiski vai finansiāli atbildīgi par zaudējumiem, kas rodas ierīcei iekļūstot ūdenī, jūsu nolaidības dēļ.

Ar ūdeni sabojātu ierīču remonts (“slīkoņu remonts”)

Iekļūšana ūdenī var sabojāt jebkuru ierīces daļu, tapēc ar ūdeni bojātu ierīču remonts ir sarežģīts un laikietilpīgs uzdevums. Lielākajai daļai ierīču vajadzēs vismaz 24 līdz 48 stundas, lai veiktu tīrīšanu. Sakarā ar mātesplates uzbūvi, iPhone X, iPhone Xs un iPhone Xs Max vajadzīgas vismaz 72 stundas, lai novērstu ūdens bojājumus. Kā minēts iepriekš, šie ir tikai aptuvenie laika aprēķini, un tos nevajadzētu uzskatīt par saistošiem termiņiem, katrs gadījums ir indeviduāls. Tīrīšanas laikā mums nav iespēja uzzināt, vai ierīce darbosies.

Mēģinot iztīrīt un salabot ūdenī bijušu ierīci, var tikt bojāta iepriekš esošā ierīces funkcionalitāte vai var atteikt visas funkcijas, un ierīce var kļūt nelietojama. Mēs neesam juridiski vai finansiāli atbildīgi par bojājumiem, kas ir radušies ūdenim saskaroties ar elektrību, kura novedusi pie mikroskopisko celiņu sadegšanas.

PRIVĀTUMA POLITIKA

Kādu informāciju mēs pieprasam?

Mēs apkopojam informāciju par klientu un ierīci, lai sazinātos ar jums un informētu par jūsu ierīces remonta stāvokli. Kā arī mēs pieprasam jūsu ierīces piekļuves kodus tikai un vienīgi ierīces funkcionalitātes pārbaudes nolūkos, un pēcremonta sniegtās garantijas vajadzībām.

Dažos gadījumos mēs varam lūgt jums paroles no iCloud, Gmail utt. Šajos gadījumos tas ir tāpēc, ka jūs esat lūdzis mums sniegt jums īpašu pakalpojumu, kuru mēs citādi nevarētu veikt.

Iespējams, mēs veiksim pilnīgu jūsu ierīces datu dublēšanu. Visbiežāk tas tiek darīts tāpēc, ka esat pieprasījis īpašu pakalpojumu, kas prasa ierīces dublēšanu, piemēram, atgriešana uz rūpnīcas iestatījumiem, kas iekļauj sevī datu izdzēšanu.

DATU AIZSARDZĪBA

Lai gan mēs, jūsu klātbūtnē, izdzēsīsim jūsu piekļuves datus no līguma pēc remonta beigām, tomēr iesakam nomainīt visas paroles, kuras bijāt devuši pierakstīt.

PEDANT.LV MEISTARIEM IR STINGRI AIZLIEGTS LASĪT UN SKATĪTIES FOTO/VIDEO KLIENTA IERĪCES GALERIJĀS, ja tas tiek pamanīts, meistars tiek atbrīvots no pienākumiem (maksimums, kas atļauts ir apskatīt, tikko, viņa paša uzfotogrāfēto/nofilmēto, lai pārbaudītu ierīces darbību un aizsūtīt uz PEDANT.LV test centru, kā pierādījumu, ka viss darbojas).